Alla inlägg den 28 juni 2021

Av Tina L Hedenquist - 28 juni 2021 16:36

Då var den midsommarhelgen över. 

Torsdagseftermiddagen spenderas till havs då vi behöver köra in vår nya motor och då tog vi en sväng till svärföräldrarna som bor en bit bort här på sommaren. 

Sedan blev det lungt och skönt här, god mat och dryck. Regn varvat med sol och igår var vi ute en sväng till med båten, la till vid en klippa och åt lite matsäck.


Helgen har också bestått av videos, vi har sett Stefan Lanka intervjuas av en rysk tjej. Jag har kommit in på honom via Johan Blaid som jag hört några intervjuer med och jag känner att det passar in i mitt tänk hur virus fungerar och inte fungerar. Rekomenderar er som vill grotta mer att lyssna på den internjun. 


Sedan tittade vi David Ickes senaste video om hjärnan och hur framtiden kan tänkas te sig. Ju mer man läser på om detta ju mer förstår man att människan inte kommer vara människa så länge till om de får som de vill. 


Idag lyssnade jag på Charlotta Rexmark och hennes senaste video, om spikar och hur hon tänker kring framtid och narrativet. Kanske skutan vänder i och med att de besprutade förbjuds delta och vistas på olika ställen? Den som lever får se. 


Nu kommer snart maken så ska vi köra hem fyrhjulingen vi köpt. 

Ha en fin kväll! 


https://odysee.com/@DeansDanes:1/Stefan-Dean-and-Kate:8?r=CSdnV99Ro5N5Kf1h1m1gCsPHpXr1c1GT


https://www.bitchute.com/video/PgA15YbCHvjz/?list=notifications&randomize=false


https://youtu.be/VqKaGv8H6mw

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards