Direktlänk till inlägg 12 juli 2021

Informationsturnen, turneplan och en video

Av Tina L Hedenquist - 12 juli 2021 10:17

Här kommer Glenn och Fritjofs turneplan samt lägger en video tjejen i Norrköping gjort inför onsdagens informationsmöte i Folkparken kl 14.00. 


Måndag 12/7        Köping   14.00 

Tisdag 13/7          Södertälje  14.00

                           Botkyrka  18.00

Onsdag 14/7        Norrköping  14.00

Torsdag 15/7        Virserum   17.00 

Fredag 16/7         Jönköping   14.00

Lördag 17/7         Karlshamn   14.00

Söndag 18/7         Malmö   14.00

Måndag 19/7        Helsingborg   14.00

Tisdag 20/7          Ängelholm   18.00

Onsdag 21/7        Göteborg  14.00

Torsdag 22/7        Färgelanda  14.00

Fredag 23/7         Borås  14.00 


Exakta platser i staden kommer närmre. Reservation för ändringar. 


Linda Falkenström sänder live under dagarna från städerna, följ henne eller bli vän med henne på Facebook. Videoerna hon lägger ut på Facebook läggs sedan ut på Fritjof Perssons kanal FritjofPerssson under kvällen eller dagen därpå. 


Här är videon; https://www.youtube.com/watch?v=Ndkg5CXDHJ8


 
 
Ingen bild

Ulrika Hallgren

12 juli 2021 13:34

Hon borde sända live från Periscope eller annan kanal som alla kommer åt. Vidare bör hon sända glimtar och inte en hel timme. Få pallar att se så länge (= uppfångade reflektioner)

Exempelvis, från våra demonstrationer sände jag inte hela utan 5 minuters klipp x flera. Dels för att få människor inte orkar se en timme och dels för att faktiskt få dem att ansluta fysiskt. En stor majoritet anser nämligen "vad bra att de sänder hela tiden, då kan jag stanna hemma och titta"

Talar av lång erfarenhet från gatuprotester.

Kram på dig kämpe ❤️👊🏻

Tina L Hedenquist

14 juli 2021 10:21

Jag håller med. Och människor väljer som du säger att vara hemma tyvärr. VI behövs ju på gatorna i den mån vi kan och orkar.

Vi får föra budskapet vidare.

Tack för dina tankar fina kämpe-vän, kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina L Hedenquist - 2 september 2021 09:04

Jag såg Öystein Rönnes video (postar den nedan) igår om "Mirakelmedicinen". Jag har läst om detta tidigare och t o m ett kompendium om det, finns nedan att läsa, ladda ner o skriva ut om ni vill.    Info från Helena Bågenhammars sida och webbshop. ...

Av Tina L Hedenquist - 28 augusti 2021 13:24

Tiden går och hösten är här.    Växthuset står klart, pallkragar är på plats och igår hämtade vi hem tegelstenar, gamla, tunga, som jag tänkte blir bra att mura ihop till odlingslådor. De håller ju värmen med.  Annars är potatisen påg, spenat h...

Av Tina L Hedenquist - 28 augusti 2021 09:50

Om ni inte hört om La Quinta Coulmna förut måste ni kolla in det.    Här ger Ricardo tips på tillskott att ta efter injektion eller om du umgås med injecerade människor. Dessa eliminerar gifter i kroppen.    Det finns även en text att läsa om...

Av Tina L Hedenquist - 27 augusti 2021 13:53

Oj, det var ett tag sedan jag skrev här.    Jag har haft lite annat pyssel för mig de senaste veckorna med förberedelse inför vintern, skolstart och roddande med Vi tillsammans-projektet jag engagerat mig i (det kommer ett separat inlägg om det)....

Av Tina L Hedenquist - 31 juli 2021 12:03

Informationsturnen fortsätter, idag, lördag 31/7 är Hanna och gänget i Skellefteå, i stadsparken kl 17.00. Imorgon söndag 1/8 är det dags för Piteå, Byxtorget kl.13.00 och Luleå, Biltema eller Coop Storheden kl.18.00 (håll utkik i gruppen på fb htt...

Ovido - Quiz & Flashcards