Alla inlägg den 23 juli 2021

Av Tina L Hedenquist - 23 juli 2021 09:57

Med anledning av situationen som råder där våra barn nu är i fokus har min fb-vän Linda Falkenström gjort armband där pengarna går till bensin/flyers/material mm. 

Linda finns på facebook där ni kan se hur de ser ut och kan även kontaktas på sms på telefon 0733-348777 för bilder och beställning. 


Hon har även flyers och tröjor som kan beställas för att sprida informationen till föräldrar och skolor. 

Av Tina L Hedenquist - 23 juli 2021 09:34

Sakta sakta märker vi hur männiksor börjar förstå att det finns en plan med det som pågår. Jag har börjat läsa om människor som nu ångrar att de besprutade sig. Jag har alltid sagt att vi måste i möjligaste mån hjälpa dem. Det finns ett natal preparat därute som renar kroppen från gifter. Men frågan är om de nanopartiktar injektionerna innehåller någonsin kommer att försvinna ut kroppen? 

Läser lite på David Wolfes sida och han tipsar om bl a dessa saker som kan hjälpa kroppen att avaktivera spikprotienet; 

- Q10

- Tallbarr, fänkål, stjärnanis. Koka te på dessa. 

- Kol. 

- Citrus (blodapelsin) som innehåller hisperidin som avaktiverar spikproteiner. 

- Pepparmynta. 

- Vallört. 

- Mattram. 

- Morot, moritsjuice. 

- Maskros. 


Jag länkar till hans sida angående spikprotein-protokoll där ni kan läsa mera. 


https://shop.davidwolfe.com/collections/spike-protein

Av Tina L Hedenquist - 23 juli 2021 09:29

Jag har gjort ett antal intyg, riktat till elev samt arbetstagare. Om handsprit, munskydd, tester samt injektion. Om någon vill ha skriv mail till mig så skickar jag till dig! 

Dessa intyg kan användas som utkast eller som de är. Det är inga PDF. 


tinaljungberg@protonmail.com


Tillsammas kämpar vi mot en bättre värld genom att vägra rekomendationer. Det är vår kropp och vi är fria männiksor att välja. 

Ovido - Quiz & Flashcards