Alla inlägg den 27 augusti 2021

Av Tina L Hedenquist - 27 augusti 2021 13:53

Oj, det var ett tag sedan jag skrev här. 


Jag har haft lite annat pyssel för mig de senaste veckorna med förberedelse inför vintern, skolstart och roddande med Vi tillsammans-projektet jag engagerat mig i (det kommer ett separat inlägg om det). 


Men här gårdagens inlägg från Ulf Bittner där han bl a ringer upp Lina Kolsmyr, chefsjurist på VRG (Västra region götaland). Det finns mer bra i hans blogg så kika gärna på den. 


Sverige Granskas stängdes ner för en tid sedan men finns nu igen på www.brighteon.com, https://www.brighteon.com/5bbdef15-6d92-41f8-8fdd-fee8160ab67b. Denna länk går inte att dela på ex Facebook, så om ni delar där ta hela detta inlägg jag länkar till nedan, där i finns länken till kanalen och uppringningen. 


https://eueeshealthcare.bloggproffs.se/2021/08/26/lina-kolsmyr-chefsjurist-i-vastra-gotalands-region-fragas-ut-om-ansvarsfordelning-angaende-experimentella-injektioner-pa-bl-a-barn-och-vuxna-i-sverige-och-vastra-gotaland-regionen-sverige-granska/

Ovido - Quiz & Flashcards