Direktlänk till inlägg 21 juni 2021

Tips på yt-kanal och superbra information om cellprover, mammografi

Av Tina L Hedenquist - 21 juni 2021 10:23

Charlotta Rexmark har en kanal som heter Överlevnadsguiden med en hel del info om hälsa, samtiden och även en hel del andligt. 
Jag tycker ni bör ta er tid att lyssna på henne, hon har många bra reflektioner inom det mesta som rör vår värld. 
Jag sållar ibland bland informationen som bland mycket annat som kommer. 

Så lyssna på detta avsnitt om cellprov, mammografi och preventivmedel. Vi är totalt grundlurade där med tyvärr. Lyssna och lär! 
Jag känner personligen till detta sedan flera år tillbaka och inser att allt hänger ihop även här. 

https://youtu.be/NZVaukcx7dA

 
 
Ingen bild

Ulrika Hallgren

24 juni 2021 17:05

Oj vilken energi du har ❤️ Tänk om jag haft en promille av den?

Skulle jag kunna få göra ett gästinlägg framöver? Har massor med text liggande...

Varmaste kramen till dig och din familj ❤️

Tina L Hedenquist

26 juni 2021 16:25

Jag måste sålla och har tidigare fått tips om att skaffa en blogg. Jag vill ju kunna länka till den och lättare såhär.

Mina stora intressen är trädgård, odling, hälsa och naturen. Sen har ju dagens samhälle och verkligheten gjort att jag grottat ner mig i det av den anklä anledningen att jag vill att mina barn ska få växa upp i fred, frihet och sanning.

Hur gör man ett gästinlägg? Skickar du texten till mig och jag lägger ut eller?

Kram till dig, fina du!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina L Hedenquist - 2 september 2021 09:04

Jag såg Öystein Rönnes video (postar den nedan) igår om "Mirakelmedicinen". Jag har läst om detta tidigare och t o m ett kompendium om det, finns nedan att läsa, ladda ner o skriva ut om ni vill.    Info från Helena Bågenhammars sida och webbshop. ...

Av Tina L Hedenquist - 28 augusti 2021 13:24

Tiden går och hösten är här.    Växthuset står klart, pallkragar är på plats och igår hämtade vi hem tegelstenar, gamla, tunga, som jag tänkte blir bra att mura ihop till odlingslådor. De håller ju värmen med.  Annars är potatisen påg, spenat h...

Av Tina L Hedenquist - 28 augusti 2021 09:50

Om ni inte hört om La Quinta Coulmna förut måste ni kolla in det.    Här ger Ricardo tips på tillskott att ta efter injektion eller om du umgås med injecerade människor. Dessa eliminerar gifter i kroppen.    Det finns även en text att läsa om...

Av Tina L Hedenquist - 27 augusti 2021 13:53

Oj, det var ett tag sedan jag skrev här.    Jag har haft lite annat pyssel för mig de senaste veckorna med förberedelse inför vintern, skolstart och roddande med Vi tillsammans-projektet jag engagerat mig i (det kommer ett separat inlägg om det)....

Av Tina L Hedenquist - 31 juli 2021 12:03

Informationsturnen fortsätter, idag, lördag 31/7 är Hanna och gänget i Skellefteå, i stadsparken kl 17.00. Imorgon söndag 1/8 är det dags för Piteå, Byxtorget kl.13.00 och Luleå, Biltema eller Coop Storheden kl.18.00 (håll utkik i gruppen på fb htt...

Ovido - Quiz & Flashcards